Post by lalowsimenhigg on Feb 7, 2022 19:50:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer kristallen ▞▞▞
▞▞▞ MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG 2022 version ▞▞▞
👍
De bazen aan het eind waar niet meer in te vinden is verder is het een goede game
Ik vind het heerlijk om als mijn favoriete Marvel-helden en schurken te kunnen spelen en meer te leren over hun krachten en om kennis te maken met zoveel verschillende personages die ik niet kende
beste spel
betaal om te winnen
De game is goed, ik speel het graag, maar het aantal keren dat ik het klassieke legendes-pakket heb geopend om een stomme 4-ster te krijgen, is te hoog om te tellen, dus het is een 3-sterren
Sinds ik Marvel Puzzle Quest heb gespeeld, wil ik veel Marvel-shows en series kijken en wanneer ik de personages krijg, kan ik niet stoppen met fanboyen, dit heeft mijn interesse opnieuw gewekt
Quests worden een beetje moeilijk te bereiken scherven worden niet aan bomen gekweekt, maar nog steeds additief spel
Na de meest recente update ontbreekt het app-pictogram in de app-lade en kan de game alleen worden gestart vanuit de Play Store.
Super! Een must voor fans van puzzels en wonderen
Speel nu al 2 1/2 jaar. Ik heb genoten van mijn ervaring tot nu toe. Zoals met alle games zijn ze in het begin traag, maar er zijn zeer goede gemeenschappen aan verbonden. Het onlangs toegevoegde shard-systeem heeft zijn beperkingen en ergernissen. Ik heb liever dat het gewoon een pool van scherven is die overal kunnen worden toegepast. Maar ik begrijp dat games soms niet ten goede evolueren. Hopelijk neemt D3 deze feedback op en worden de zaken aangepast
Blijft crashen, heeft meer campagnes nodig
Op de een of andere manier speel ik dit spel al 7,5 jaar. Dankzij de game heb ik meer te weten gekomen over personages die ik anders niet zou kennen, omdat ik als kind de strips niet las. Een spel met dezelfde, repetitieve bewegingen zou iemand niet 7,5 jaar lang geïnteresseerd moeten houden, maar helaas, hier ben ik. Proost op het team dat dit spel interessant houdt. Absoluut de waardering waard.
MARVEL Puzzle Quest Helden-RPG Rollenspiele etn
Leuk spel. Maar de iso en tokens moeten iets gemakkelijker te krijgen zijn.
Misschien maar goed ook. Doe het nu solo, maar echt voor dit spel nodig wil je er iets kunnen plannen. Los van het besluit het is wel weer eens leuk al die mannekes te zien.
Gedwongen om te updaten en toen ik het deed (of probeerde) werkte het niet. Dus voor mij verpestte de update mijn ervaring met dit (tot nu toe) behoorlijk coole spel.
Saaaaaaaaaaaai
Igf des cycle length, Like my hero reveb, Monosilabo letra d, Haute nendaz ... Serlok jak na srpskom koje zebra ukrao purge, Tijdschrift quest doelgroep,
Ik vond het originele spel leuk, maar net als elk ander spel moet het volledig veranderen om een nieuwe stijl te krijgen. De gameplay is nog steeds ok, maar alleen de nieuwe menu-setup en verschillende gekleurde achtergronden zijn lelijk. Bewerken: Dus ik heb me aangepast aan alle nieuwe kleuren en achtergronden en ben me iets gaan realiseren. De trekkingspercentages van rekruteringstokens zijn gemanipuleerd. In de afgelopen korte tijd heb ik 27 nieuwste Legends/klassieke legendes geopend en ik heb alle 4 sterren gekregen. Ik heb in ongeveer een jaar 5 sterren gekregen. Stop dit.
Het spel is tegenwoordig nauwelijks speelbaar met de computer die zo overdreven krachtig is..Je wilt geld, maar ppl moet in staat zijn om daadwerkelijk te spelen voordat ze uitgeven
OK
Nog steeds geen grote fan van de nieuwe look, maar ik moet het feit bewonderen dat ik heel weinig geld kan uitgeven en behoorlijk ver in deze game kan komen.
MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG Role Playing ulw
Veranderingen om de veranderingen. Het is duidelijk een match-3-game met een wonderthema. Ze voegen vaak nieuwe personages toe en het is mogelijk om het goed te doen zonder geld uit te geven. Maar ze veranderen ook willekeurig de gebruikersinterface, schijnbaar alleen maar om het te doen. De laatste paar "updates" hebben het spelen een hele klus gemaakt, waarbij de beloningsschermen moeilijker te navigeren zijn en de daadwerkelijke gameplay moeilijker te zien is.
Seizoen zuigt te moeilijk in een lage ranglijst. Alles wat je koopt is te duur!!!!
Gwn verschrikkelijk homo.. het gwn geïnstaleerd zodat ik kon zeggen dat het echt was.. gwn nigtirig
Dungeons and Dragons - Good Look Gamer
Wat ik niet leuk vind aan het spel om deze legendarische kaarten voor de personages te krijgen, moeten we de vaardigheden kiezen in plaats van dat het spel het voor ons kiest. Ik heb het gevoel dat dat niet eerlijk is, het is al erg genoeg dat ik mijn geld uitgeef, maar toch ben je het kiezen van mijn vaardigheden op deze personages niet cool
MARVEL Puzzle Quest Helden-RPG Rollenspiele etn
Games vergelijkbaar met Candy Crush: beste alternatieven in ...
Speel het spel nu al jaren en had het altijd op 5 sterren, maar de volledige verandering van het bord was naar mijn mening slecht. Toen begon ik eraan te wennen en nu hebben ze de kleuren weer veranderd. Nu botsen de paarse en rode tegels en is het moeilijk om het verschil ertussen te zien en je kunt geen instellingen wijzigen om jezelf te helpen. Dus heb mijn beoordeling verlaagd totdat deze is gesorteerd. Nooit problemen gehad met het originele bord, ik wou dat ik het gewoon terug kon veranderen.
leuk en iets mis alleen pvp battle dan 5 sterren waard
Nieuwe update heeft de vloeiendheid van het spel verminderd. Pauzeert na het maken van een match en erger bij het maken van een match van 4 of hoger. Onhandig en frustrerend
Geweldig spel voor alle Marvel-fans. Elke dag nieuwe inhoud en beloningen. Verslavend en een goede tijdmoordenaar als je wacht of gewoon wilt ontspannen
Te gek spel
Het zou beter zijn als het gemakkelijker zou zijn om de gewenste covers te krijgen en ze te werven. In plaats van alleen maar de kont uit te betalen om willekeurige te krijgen. Voornamelijk degenen die ik niet wil
Goed spel, een beetje moeilijk zonder geld uit te geven, maar nog steeds leuk en interessant, heeft veel f2p-opties zolang je maar maalt en in een goede alliantie zit, al met al super leuk en we zullen het ontwerpen
Ik hou van dit spel !!! de personages die je verzamelt zijn geweldig, de gameplay kan op sommige niveaus gemakkelijk zijn en soms kan het moeilijk zijn, maar het is helemaal vijf sterren waard. Ik ben dol op de animatie wanneer je je krachten gebruikt, ik wou dat de campagnemodus meer niveaus had, zou langer moeten zijn om je te helpen je selectie op te bouwen en te versterken
Spel wordt rossen meer uitgekleed en waarom is Gambit's-black veranderd? was top, nu waardeloos👎
Een van de beste games op mobiel. Speel het nu 6 jaar. Ga zo door met de goede ondersteuning.
Ik was gisteren mijn spel aan het spelen, alles was in orde, na een half uur ging ik weer spelen en zette het spel terug naar het begin. Ik had veel punten, alles en nu heb ik niets. Ook geen karakters. Help alstublieft
Ik was dol op dit spel en gaf nogal wat geld uit om mijn personages te upgraden. Ik moest mijn tablet resetten en opnieuw installeren met deze nieuwe update. Nu kan ik geen volledige ronde spelen zonder dat het spel me uit het spel schopt en zegt dat ik uitgelogd ben. Dit moet worden opgelost, want het is echt frustrerend in het midden van een wedstrijd en als ik de wedstrijd beëindig, moet hij opnieuw opstarten.
Dit spel is geweldig, dus ik speel het al jaren af en toe. De enige 2 problemen die ik heb, is dat het spel sinds de laatste update constant crasht. Als ik een sms ontvang, de stekker in het stopcontact steekt, een telefoontje krijg, enz., crasht het. Ten tweede worden de kosten van char-slots na een tijdje belachelijk. Ik krijg constant covers, maar uiteindelijk verlies ik 90% van hen, tenzij ik echt geld betaal voor tokens. Ik stel voor om van de heldentokens een meer algemene drop in-game te maken.
Goede combinatie van puzzelen en verzamelen
Maid Heroes - Idle Game RPG met Incremental [v1.5] voor Android is het rollenspel voor Android ontwikkeld door Evrac Studio.
Pay2win
In this official Marvel Match 3 RPG, Marvel Comics' controversial superhero and super-villain have been brought to life! Super Heroes and Marvel Universe's
Heel leuk spel
Toca Life World Pendidikan zfu
Je kunt geen helden meer kopen met iso-punten. Dat is jammer. Maakt de spelvaluta zo goed als nutteloos.
Het spel is superleuk! Maar na een punt wordt het bijna onmogelijk om verder te gaan zonder echt geld uit te geven. Dus het is op dat moment niet echt een "gratis" spel, toch?
Achterblijvend, glitching, echt frustrerend om te zien dat je zeldzame helden in het rooster vervallen
MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG Role Playing ulw
Ik speel dit nu 3 jaar. Beste mobiele game ooit. Ik heb ook hearthstone gespeeld, maar dat spel is voor mij kapot gegaan, omdat ze het zo veel veranderen en je niet echt doelen voor progressie kunt stellen.