Post by nucergyramli on Feb 10, 2022 18:43:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder fejler alle ▞▞▞
▞▞▞ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero 2022 version ▞▞▞
Dette spil er sjovt, men med tunge annoncer, som jeg har det fint med, da du kun ser annoncerne for belønninger, ikke spillet.
Jeg føler, at spillet er bevidst svært, bare så du er nødt til at se annoncer for at prøve bølgen igen.. tårnmålretningen er en joke. Bare gå og spil Bloons TD 6, hvis du vil have en god TD
SPIL IKKE DETTE SPIL! DET ER FIDEL! Indtil udvikleren tilføjer en måde at have ordentlige sikkerhedskopier på, er dette aldrig værd at investere tid eller penge i. Periode. At kræve en Facebook er ikke en acceptabel måde at gøre det på. At kræve, at du opretter forbindelse til Facebook for at have noget, der ligner en skylagring, er fuldstændig uacceptabelt. Hvis du ikke har en Facebook, og din gamle telefon går i stykker, mister du alle dine fremskridt, selv p2w-køb. Rediger: Udviklere viser, at de ikke læser anmeldelser eller bekymrer sig om deres svar. Spil ikke!
Gud spil
Virkelig kedeligt og gentagne. Mange af annoncerne er på den lange side, og af en eller anden grund bliver en af dem, der spiller, ofte ved med at blinke, og det irriterer virkelig mine øjne.
Mangel på indhold. Gentager de samme etager igen og igen. At blive træt og spillede dette spil i en måned og intet som ændret. Skuffet
Din fjollede annonce tiltrak mig "vi har betalt for denne annonce, vær venlig at spille vores spil", det var så ærligt og fjollet. Jeg kan dog også godt lide den måde, du laver annoncer på. Valgfri annoncer, der belønner dig? For pokker ja, det er sjovt, og jeg kan bare sige nej, hvis jeg ikke føler det, men incitamentet til belønning gør det det værd lol
Hvorfor er englens udseende monstre så dyre at opgradere? De kan næsten ikke skade en flue, som den er. Jeg har en slime king på lvl300 og koster mindre end halvdelen at opgradere til 301 end angelaen til lvl28. Fix det og dårligt give det 5 stjerner så. Det er simpelthen latterligt
Enkelt spil, men stadig udfordrende. Godt valg af kunst og mekanik, fremragende valg i reklame.
Jeg kedede mig efter min 3. genstart, som tog omkring 10 minutter. Du får kun tilkalde 1 indkaldende kugle for at rydde en bølge første gang, og du skal bruge 10 for at tilkalde en fælles fjende. Du vil sidde fast med 3 uhyggelige monstre i et stykke tid. Genstart fra bølge 1 blev hurtigt gentaget, da intet andet ved gameplayet ændrede sig. Hvis du gjorde det nemmere at tilkalde mere almindelige fjender, ville spillet faktisk være sjovt, men lige nu er der slet ikke noget engagerende gameplay.
Din tutorial er ikke god, så langsom og tvingende. Kan vi få mulighed for at springe tutorial over? Det er nok til at øge min vurdering. Men min vurdering er ikke en aftale, men vær venlig at gøre noget ved selvstudiet. TAK SKAL DU HAVE
Dette er et af de bedste spil (af denne type) jeg nogensinde har spillet! Det er så godt et spil, selv når du keder dig, venter på noget eller nogen, er det godt at underholde dig et stykke tid!
Summoner's Greed: Idle TD Hero Strategi wmh
Overordnet set er spillet godt, men der er ikke noget offline niveau op, intet at gøre, når du spiller, bare se, og der er en masse annoncer, ingen udfordringer med at få indkaldelseslotterier
Spillets sværhedsgrad spidser og nogle monstre har brug for større balancering. Engle er vildt svage, men opgraderinger er for dyre. Har lige låst op for is/ild-stadiet, og jeg kan ikke engang dræbe en, deres monsterdata angiver, at de har lav hk og forsvar. Bortset fra det tvinger spillet dig til ikke at være inaktiv. Var nødt til at fokusere på spil her og der for at købe ting og acceptere annoncer. Bortset fra det er spillet sødt og kunne være bedre. Mit forslag? Et automatisk spring over skærmen, automatisk køb, automatisk gentagelsestrin
Når jeg køber opgraderingerne for permanent at øge alle monstreangreb med en vis procentdel pr. opgradering, øges angrebet ikke. Jeg har tjekket.
Det er fedt, men det er så svært, at jeg giver det 3 stjerner, fordi fjendens liv har så høj hp, at jeg bliver ved med at tabe, og jeg vil have, at de tilføjer som en daglig påstand i dette spil, som om du kan gøre krav på ting dagligt, men hvis du ikke gør krav på det dagligt vil gå tilbage til starten af det og i slutningen af det vil du få gratis legendariske monster pls tilføj det i spillet og det daglige krav er kun 7 dage plssssss tysm hvis du tilføjer det vil jeg give det 5 stjernet ty
Spillet er så sjovt, lad os vælge, om du vil se en annonce eller ej, og det faktum, at alle deres annoncer er ligetil, er fantastisk, dette er en sjov og god app med ligetil ejere, som du helt sikkert bør installere
Summoner's Greed: Idle TD Hero Strateegia owc
Dette spil er ærligt talt meget sjovt for hvad det er og meget vanedannende, fortalte et par af mine venner om det, og de elskede det, det eneste jeg gerne vil have tilføjet til spillet var, hvor du kan have et pre-deck/summon spot (kan husker ikke, hvad det hedder), så du kan prøve forskellige strategier med placeringen af monsteret, det ville også være nyttigt, så du ikke behøver at huske det samme sted af monsteret, som du havde før hånden
Betal ikke for dette spil, betalte $20 for røde ædelstene, alt du ser er "begivenheden kommer snart" en måned senere, stadig ingenting. De sletter denne anmeldelse, men jeg har ikke andet end tid til at udfylde den igen for at fortælle mine medspillere det.
Hvor skal man begynde. Så dette spil er meget gentaget. Har kværnet i flere dage for at komme et sted hen og stadig ingenting. Eventmonstre er umulige at få, medmindre du bruger penge. I dette spil er der ikke rigtig noget at gøre. Enhedernes hastighed er alt for langsom til, at du kan gøre noget. Fremskridt er æter du rydder niveauer med lethed, og så gør du slet ikke skade. Ved ikke, hvorfor der er så mange 4-5-stjernede anmeldelser. For at få ædelstene og kugler skal du bogstaveligt talt lade din telefon være tændt i timevis
Жадюга-призыватель Стратегии alq
Ingen falske tilføjelser, derfor 5 starter
Crazy Chef: Food Truck Game Spillehall gxx
Okok-spillet kan ikke blive ved med det længe... Keder sig efter noget tid... Du skal bare sidde og se dine tegn angribe ikke meget for at interagere med...
Det er ret sjovt at spille. Ingen tvungen visning af annoncer.
Hard mode bug. Jeg spiller det i omkring 2 uger. Jeg elsker virkelig spillet, men da jeg er i en hård tilstand, kan jeg ikke engang gøre en skade i hver eneste enime-enhed på samme måde som i is- og ildkvindetilstand. Jeg anbefaler også at have en daglig login-belønning og ugentlig mission. Tak skal du have.
1. Hej, gør venligst introen sene kan springes over! 2. VIGTIGT, jeg logger min fb-konto på gammel enhed, derefter logger jeg denne på ny telefon og .. mistede alle data, det er s**k. Men når jeg bruger en gammel enhed og spiller spil, alle tænker stadig være der, kan bare ikke synkronisere data, jeg prøver mange gange, og det virker stadig ikke. KONTROLLER DET, for jeg bruger penge og meget tid 3. Jeg føler mig altid utilfreds med den store mængde annoncer. OMG, dette spil er fuldt Ads 4. Dårligt online gameplay, kun for Ads 5. Meget langsomt gameplay.
GODT
Simpelt, vanedannende, sjovt! Annoncer er kun perfekt placeret for at få ekstra ting, men det er ikke nødvendigt for at komme videre! Dette spil er ekstremt generøst med belønningerne for at se annoncer, så jeg ser dem næsten hver gang! Andre udviklere bør tage noter, fordi Summoner's Greed har perfektioneret gameplay/annonceblandingen for optimal sjov!
Jeg er enig med de fleste af anmeldelser her; at spillet er sødt. Grafikken er HD, men hæmmer ikke ydeevnen. 10/10. Nu gav jeg to stjerner, fordi spillet føles som om det er ubalanceret, hvor nogle karakterer enten er ubrugelige eller ekstremt nyttige. Det skal også forbedre kortet. Du skal også forbedre spiløkonomien, det er for svært at få grønne kugler, endsige ædelstene. For pokker selv med mønter har jeg problemer. Et ~~par~~ masser af tweaks er nødvendige i spillet for at være fem stjerner værd.
Kom tilbage efter lang tid for at se, om der var noget nyt. Er der ingen måde at gendanne køb på? Helt seriøst? Derfor skal du aldrig bruge penge på mobilspil... Greedy as ****
Utroligt spil! Det er et meget sjovt og fantastisk spin på tårnforsvarsgenren, spillet har en meget god kunststil, og kontrollerne er også fantastiske!
Det er en anstændig ide til et spil, men det tager alt for lang tid at samle ting, og prøver i bund og grund at tvinge dig til at købe ting, men som en advarsel til dem, der personligt ikke kan lide det, ville jeg nyde det mere, hvis tingene var lidt nemme at samle
Der er ingen tilfældige annoncer, annoncen, der blev lavet for dette, var god, og det er generelt et godt spil, hvis du kan lide tårnforsvar blandet med gambling
Er der andre i stand til at ændre karaktererne på banen? Når jeg først er placeret nede, kan jeg ikke vælge en ny at erstatte. Dette burde være en mulighed... medmindre det sker på senere niveauer.
Summoner's Greed: Idle TD Hero Strateegia owc
Rate er forfærdelig, kan ikke engang få 1 indkaldelse over episk, i det mindste sagt garanteret legendarisk
Ikke et dårligt spil, er sjovt og kører godt. Jeg ville elske at se flere muligheder som fremadspoling for at fremskynde kampe sammen med muligheder for at vælge, hvad monstrene fokuserer på for at angribe.
Venligst venligst tilføje flere niveauer efter fælles hævn og flere niveauer efter 500, jeg startede for nylig, og jeg er ved at afslutte det så snart😢 tilføj venligst mere sjov til det sjove🥲
Super sød, så din annonce på tiktok, og det er faktisk sjovt! Hvis du kan lide tom tårnforsvar, bør du spille dette